Bilder!



Sunny beach. Nej, inte samma beach som i serien :;
Igar kvall hade vi picnic pa stranden som ligger precis bredvid vart hotell i Sanibel


Det har huset hyrde min familj nar vi var pa semester har for 16 ar sedan. Akte forbi och kollade. Det var sig likt. I den sar poolen larde jag mig simma...




Varan bil. Tror ni vi at lite coola nar vi aker runt i den!!

Maria, mamma och Yngve


IKEA i Tampa oppnade for tva veckor sen.


Yngves katt Tiger. Sotast! Kolla in hans ogon! han ar vindogd till pa kopet!


Stranden i Sanibel


Huset vi hyrde igen...





Kommentarer
Postat av: Svärmor/Lotta

Sitter här och jobbar så jag är inte alls avundsjuk.......nej inte alls!!! Kramar i massor och hälsa

2009-05-21 @ 09:01:30
Postat av: Annica

Å va kul med bilder :) Mera mera vill vi ha!!!

Kramen

2009-05-21 @ 09:37:44
Postat av: Pappa

Hej!

Roligt och se bilderna från Cape Coral. Antar att du plockar med dig lite snäckor från stranden, det fanns ju hur många varianter som helst där. Idag har vi gått vår första golfrunda, 33 poäng!!, bäst under 2000-talet :-)

Hare bra på er resa!

2009-05-21 @ 17:14:22
Postat av: Ingalill

vad roligt att få se lite bilder! va härligt det ser ut! Här hemma har det åskat och regnat... så jag har varit lite avis på er... =)

Kramar!

2009-05-21 @ 18:57:08
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej

Har skickat länken till er vid hyrestillfället -93 gällande hyresvärd, Leif i Hudik.

Kanske han också känner igen sig.

Här ska de regna hela helgen, bra för mina nyplanterade havtornsbuskar

2009-05-21 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0