En stor kväll

Har jag packat upp väskan? No check!

Varför ska det va så svårt!? Nu måste jag till och med ha den stängd annars kryper Silla in och biter på kläderna (även fast jag har köpt kattgräs). Måste alltså öppna och stänga den varje gång jag ska ha grejer ur den. Jaja, imorgon är en annan dag. Kanske att jag finner det trevligt att packa upp då.

Idag har jag varit på en till utbildning. Igår var det HLR och brandskyddsutbildning och idag var det arbetsmiljöutbildning. Var rädd att jag skulle dö av uttråkning, hade väntat mig paragrafer hit och dit. Men föreläsaren var riktigt riktigt bra och pratade normal svenska faktiskt. Mycket bra.

Ikväll gäller det. Det är ikväll det kommer avgöras vilket humör Petter kommer vara på den närmaste månaden. Jag pratar alltså om Champions Leauge finalen. Barcelona möter Man United. Om Barcelona vinner har dom gjort en trippel. Vunnit spanska cuppen, spanska ligan och Champions Leauge. Då skulle Petter bli glad. Jag med för den delen. Har börjat tycka om detta lag jag med. Eto'o är min favorit, han är så glad hela tiden. När han satte en straff för någon match sedan sprang han först fram och kramade målvakten innan han kramade sitt lag. Det är bra det. Petter är väl förbered inför ikväll. Han skulle igentligen ha jobbat eftermiddag idag med hans jobbarkompis ringde och frågade om han ville byta (han antog att Petter ville vara ledig). Han har även drömt om matchen för någon natt sedan. Han drömde att Xavi passade till Eto'o som klackade bollen till Messi som satte den i krysset. Sen fortsatte drömmen med att han tränade Barcelona. Haha. Så ni kan tänka vilka konsekvenser det blir om dom förlorar.

Må Barcelona vinna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken tur att dom vann!!

Nu blir det väl fira av kan jag tro...

Mor

2009-05-28 @ 09:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0