Tarpon Springs

Tjena!

Idag har vi faktiskt fatt lite farg. Alla tre har brant oss lite pa axlarna. Vi sov lange imorse, till nio. Yngve fixade frukost, stekta agg och svensk prinskorv. Som han for ovrigt hade kopt pa IKEA har i Tampa som dom oppnade forra veckan. Efter det tog jag, Elin och mamma a walk around the block. Nar vi kom tillbaka hoppade vi in i Yngve och Marias bla minibuss. Utan aircon, men med alla fonster oppna ar den helt ok. Akte till en mysig stad med en hamn. Tappade bort mamma, hittade henne igen, sen akte vi vidare till en otroligt fin strand. Sunset Beach hette den. Jattemysigt! Vi badade och solade en stund sen akte vi hem och duschade och nu har vi precis kommit hem fran en middag pa Red Lobster. Det ar ett helt projekt att bestalla mat har. Forst ska man ha dricka, sen en matratt, sen en side alltsa bakad potatis, strips, ris mm, sen ska man valja en side salad. Herregud, man ar matt redan innan man har borjat ata. Jag bestallde honungsgrillad kyckling med bakad potatis och stora rakor pa ett spett. Fick in tva stora kycklingfileer pa en tallrik och en stooor bakad potatis. Orkade med en file. Resten fick jag ta i en doggybag. Det var kul, har jag aldrig gjort forr...

Nu ska vi ata glass och jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Sara, ok jag är avundsjuk, spec på att ni varit på stranden :). Men vi har superväder vi med ska ni veta, vi va på "Plaja d gruvberget" i går vi med, inte heller så illa :). Hälsa mamma att blommorna är vattnade och allt såg bra ut i lägenheten.... Massor med kramar från oss.

Nu ska jag ut på morron promenaden.

Kram

2009-05-18 @ 06:03:45
Postat av: Moster

Hälsa mor att jag såg 23 kommentarer på hennes artikel senast jag kollade.

Jag har också lagt in en, den kan hon få gissa sig till.

Visste du att Yngve varit kock i hela sitt liv?

2009-05-18 @ 11:58:26
Postat av: Lina

Sunset Beach, är det the Sunset Beach som på tv?? =)

Kramar från ett regnigt Fårösund!

2009-05-18 @ 13:31:14
URL: http://linaliden.blogspot.com
Postat av: Ingalill

Tänkte samma tanke som Lina om Sunset Beach :P

2009-05-18 @ 16:50:52
URL: http://spunkygecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0