Sommar och morsdag!

En sån fantastisk helg!

Har i och för sig jobbat hela men har man ett jobb som jag kan man inte annat än njuta alltså! Underbart. Kan lova att på sommaren kan man inte ha ett bättre jobb. Och nu är det ju sommar. När man har fått sitt första myggbett är det sommar, konstaterade Viktoria på jobbet idag. Och hon hade fått 24 st igår! Jag är mer skonad dock. Kliar gör dom inte heller. Undra vad som har hänt sen sist då? Barcelona vann såklart och det kan vi alla dra en lättnadens suck över. I torsdags åkte jag till Angelica, Patrik och Nattis. På väg dit började det att ryka ur ratten på fordhelvete! Stannade i panik och flög ut ur bilen. Ringde bror Johan och han fick övertala mig i ungefär fem minuter att bilen inte skulle sprängas om jag satte mig i den. Gjorde detta och efter lite rådgivning körde jag vidare med Angelica i bilen bakom. Har inte rykt sen dess. Fick tacos mös med Nattis och spelade bilbingo. Vann inget, var ett nummer ifrån två gånger dock.


Världens sötaste Nattis.

Bra väder har det varit i dagarna tre och jag har bättrat på min USA-bränna rätt ordentligt. Jag, Isabel och hennes syster satt på balkongen igår runt halv sju på kvällen och höll på att svimma av svett. Är lika varmt idag kan jag säga.


Puuhh, ganska hett därute. Det står att det är varmare inne än ute. Måste vara fel på den där rackarn.

Till sist...

Ett stort hjärta till världens bästa mamma på morsdag! Tack för att du finns! Jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

TACK mitt hjärta!

Jag älskar dig också. Mycket.

Det blir gott att sova på hemma på berget inatt. Gonattkramar.

MA

2009-05-31 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0