Maloa

För övrigt så har jag köpt ett mycket fint armband här i veckan! Kommer från http://maloasweden.com/index.html. Där finns det så grymt fina smycken! Skulle kunna köpa alla if I was a rich girl!



Observera att detta är mina riktiga naglar också! Hyffsat stolt att jag har slutat gnaga på dom. Två har gått av dock, men det är på andra handen så vänster ser fortfarande representabel ut. Min kamera är inne på lagning, om det är någon som undrar vad som har hänt med bildkvaliteén.

Karin ringde nyss och upplyste mig om att det är söndag idag och inte måndag som jag har trott hela dagen. Det betyder alltså att det inte är svenska Hollywoodfruar som jag hade hoppats på. Får vänta en dag till...
Nu, glass och How I meet your mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0