Missed me?

Nu är ni bra less på att jag inte bloggar va? Ska jag vara ärlig så har det varit ganska sköööönt att slippa. Men nu är jag här och vi får se när jag kommer tillbaka nästa gång : )

Vad har hänt då på sistonde undrar ni...? Ja, har varit på två dop och ett bröllop till att börja med.


Min kära kusin gifte sig... Mycket vackert!

Har varit hemma i Sollefteå. Två gånger till och med. Det är alltid kul!

Igår var jag hos Angelica. Vi var på IKEA och Gränby. Angelica klippte sig, blev kanonbra! Käkade tacos där, åt ost och kex och drack vin på kvällen.


Nathalie provade mina solglasögon påvägen hem, snyggt!

Idag har jag varit i Gimo och grattat Engla som fyller 5 år. Kristin den stackarn ligger på Akis och har krossat knäskålen.

Hoppas du blir bättre snart vännen, var tomt där utan dej <3

Jaha. Nu ska jag slänga mej i badet, har saknat mitt badkar den här veckan när mitt hem har varit i en resväska : )

Grattis till dej mamma på födelsedagen! (skriver inte ut din ålder) : )

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag säger som Gert Fyllking- ÄNTLIGEN!!!!!!

Välkommen tillbax :)

2009-10-02 @ 22:27:09
Postat av: Moster

Back on track...

Vi har badkar på Jungfru åsså... basåruvet.

2009-10-03 @ 00:00:42
Postat av: Ingalill

Va roligt att du är tillbaka i bloggvärlen!! =)

2009-10-03 @ 09:33:40
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Ingalill

ojdå, världen ska det stå. är visst ett svårt ord det där.

2009-10-03 @ 09:34:10
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: kristin

tack söta sara nu har jag nått att se fram emot när du bloggar kram älskade sara

2009-10-03 @ 21:34:33
Postat av: svärmor

Men herregud, jaghar inte sett att du börjat blogga igen. VA bra! Välkommen tillbaka, gumman - nu bloggar vi i kapp! mamma.

2009-10-04 @ 21:01:42
Postat av: mamma

Det var inte svärmor som skickade den där kommentaren, det var MAMMA!

Det ligger viss kvar i namnrutan sen den förra kommentaren som var till I-L eller A. Mor

2009-10-05 @ 09:46:44
Postat av: Angelica

ÄNTLIGEN, trodde aldrig du skulle börja igen ;-)

pözz på dig hjärtat

2009-10-05 @ 12:08:22
Postat av: Wallin

DE HÄR GILLA VI!! VÄLKOMMEN.

2009-10-06 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0