snön ligger vit...

Nemen hallå hallå!

Här var det bloggtorka. Jobbat idag, nu är jag hos Kristin och Jonny och kollar på fråga Olle. Ungarna sover alla tre och vi har bullat upp med chips och godis : ) mys!

Det har snöat. 12 oktober kom första snön. Sov hos Angelica och när jag vaknade och skulle på jobbet var bilen täckt av snö. Imorse var det isbana på E4:an och där svävade vi omkring med sommardäck. Det var Angelicas bil, min bil är omklädd till vintergummi. För första gången behöver jag inte ha panik när den riktiga snön kommer. Skönt.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: mor

klok flicka.

2009-10-15 @ 09:05:40
Postat av: Natalie

I miss you chika!

2009-10-22 @ 19:32:24
URL: http://missnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0