Krekarn

Ok people, note to self: Prata aldrig om att det var längesen du hade magsjuka!
Gjorde nämligen det på jobbet i veckan och inatt har jag legat kexandes på toaletten sex timmar. Roligare saker har hänt.

Igår var jag hemma hos Anki och Patrik, började fixa med festprogrammen till bröllopet. Kommer bli riktigt bra! Käkade tacos och myste på. En trevlig kväll. Jag var barnvakt till Nattis i veckan när dom var och pratade med prästen. Det var inga problem det inte, Nattis är typ den duktigaste 2-åringen jag vet i alla kategorier! Vi lekte, åt mat och mackor och mös!



I söndags var det kalas!

 

Annars är planeringen för Vemdalen i full gång, fem dagar kvar!! Kommer bli farligt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0