I'm back!

Sollefteå i all ära men attans så skönt det är att vara tillbaka i Uppsala!
Här kostar det 30 spänn att åka två hållplatser med bussen, det är större chans att vinna 25 miljoner på triss än att det är medvind påvägen till och från jobbet, solen skiner hela dagarna men precis när jag slutar så går det i moln. I love it!

Men, jag kan verkligen inte klaga, har varit på badstranden större delen av dagen med jobbet :)
Inte en enda lugn stund har jag haft sen jag kom hem heller, gillart! Emelie och Ziga styrde upp kräftor med diverse tilltugg och alkoholFRI dryck i onsdags. Till det en massa tjöööt om vad som hänt i sommar. Igår träffades vi alla brudar som ska åka jorden runt om 5 veckor. Åt kräftor med diverse tilltugg och alkoholFRI dryck. Kommer bli en grym resa mina vänner! Nu sitter jag här och väntar på att min älskade Isabel ska komma, hon har styrt upp kräftor med diverse tilltugg och alkoholFRI dryck :) Har inte träffats på fyra veckor ungefär, och vi som brukar sitta ihop annars. Kommer bli en mysig kväll. 
Imorrn ska jag till Patrik och Angelica. Dom har styrt kräftor med diverse tilltug och alkohol(FRI??) dryck. Kommer bli så kul, Patrik och Angelicas mammor och pappor ska vara med. Tur att jag har mina extra-familjer här i Uppsala :)

Enda som fattas nu är Linka, men hon kommer på söndag hoppas jag. Då är allt som det ska vara igen!

  

 

Snyggingar :D


Emelie är kanske den mest otekniska människan jag känner! Hon hade väntat på att jag skulle komma hem i tre veckor så jag kunde föra över musik till hennes nya MP3. Hon var mycket förvånad när man inte behövde sätta in den medföljande skivan för att det skulle fungera ;)




Dagens mattips i UNT dagen till ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0