Hola!

Morrn!

Jag och Linka har just dragit en snabbstädning, eller mest Linka. Det går undan så fort för henne så jag står mest och tittar och försöker lista ut vad nästa steg är, så jag kan göra det för att underlätta för henne, men innan jag lyckats med det så har hon redan börjat med det. Så det slutar oftast med att jag torkar bordet eller nått sånt.
I alla fall så väntar vi på att Kristin, Jonny och Noah ska komma och hälsa på.

Jag var lite sliten efter helgen. Plus att jag jobbade natt i söndags. Resultatet blev att jag sov 12(!!!!) timmar igår. Det var behövligt. Däremot somnade jag ju inte innan 2 inatt, och klev upp för en timme sen. Och inatt ska jag jobba natt. Så det börjar om kan man säga. Normal sömnrytm är inget man bör sträva efter om man har ett jobb som jag.

Hitills i veckan har jag hunnit ett besök hos Angelica, Patrik och Nattis och myst och tittat på bröllopsgrejer. Varit på bio, Snabba Cash, SE DEN!!! Och varit på marknad på Vaksala torg, svinkallt men god korv.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: moster

tänk...det där med städningen känner jag igen, att liksom stå o titta på för att ligga steget före. Det brukar sluta med att jag springer omkring o flyttar tidningar hit o dit. Då ser det ut som om man gör nåt i alla fall, även om bidraget kanske inte blir så stort. Med det är det ju bara vi som vet eller hur...?

2010-02-03 @ 11:27:37
Postat av: mamma

"ta en tidning och gå runt med"...

citat moster Elsa

2010-02-03 @ 11:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0