To bad...

Dominikanskaresan inställd mina vänner! Fy så tråkigt, men vi överlever. Jag insisterar på att vi ska åka någon annanstans i höst lr nästa vår. Kändes som om halva grejen liksom var att hela La Familia skulle åka, så jag hoppas verkligen det blir av senare.
Men nu kör vi vidare hörrni, har för övrigt köpt ett par Fantastiska skor! Förstår inte att jag har kunnat levat utan dem tidigare. Bild kommer senare. Dagens dagens är att jag och Linka ska hitta en ny jacka till mej, får se hur det går. Börjar med Thuns, men misstänker att vi bara hittar massa onödiga smågrejer så vi får nog avancera till stan lr Gränby. Återkommer med resultat.

Här är en bild på mej från igår, ifall ni undrar hur jag såg ut då. Jag planerar att se likadan ut idag, same shirt different day : )


Kommentarer
Postat av: Annica

Snyggast som alltid!

Bränn inte alla pengar nu så du inte kan svulla med oss då vi kommer ner ;)

ha en bra dag... kramen

2010-02-05 @ 10:22:05
Postat av: Wallin

Fining!

2010-02-05 @ 11:35:26
Postat av: mamma

go´jänta!

2010-02-05 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0