Fantastiska Umeå!

Umeå! Vilken stad, vilket folk, vilket ös! En fantastisk helg har gått till historien, förutom det svinkalla klimatet finns inget att klaga på! Utgång fredag och lördag, förfester och taxiresor har helgen bestått av. Nedan följer en redovisning i bilder, glömde såklart kameran i lördags så min mobil med kass kamera fick stå till tjänst.

Fredag:


Förfest hos KLs klasskompis Frida.

 

 



 

Lördag:



Påväg från förfest nr1 till förfest nr2.

 

 

 

Bästa avslutningen på kvällen blev på Max, fantastiskt roliga människor! Jag hade träningsvärk i magen igår för att jag skrattade så mycket...



KLs klasskompis har tagit livet som student till en ny nivå, bestal Max på ca 30 plastgafflar, 2 kg salt och en pumptvål.

 



Linns groteska beställning. Frityr-Linn är det nya...

Tack KL och Micke för en top-notch helg! <3

Nu är jag hemma i Forsse igen, har precis vaknat och väntar på att Johan och Annica ska komma hem från stan. Får se vad denna dagen har att bjuda på :)


Kommentarer
Postat av: KL

tack själv gumman.. it was lovely!! tung söndag dock men det var det värt!

2010-02-22 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0