Semestaaaa

gårdagen var slappardagen. Två vängar till stan och en till Långsele, hälsade på Susanne, Per och Theo. Theo fyllde åtta månader och det var vi ju tvugna att fira. Två liter cola, två påsar salta bilar och fyra kexchoklad tröck vi. Theo fick inte smaka nått, men är ganska säker på att han uppskattade vårat uppvaktande :)



Sötaste killen!

Imorse var det -32 ute. Jag och Johan dealade, om det blev -16 så var vi tvungen att gå ut. Efter ca tre timmars Mariospelande visade termometern -16.2 och det fanns ingen återvändo. Klädde oss varmt, tog varsin spark och kickade runt berget. Hyffsat före. När vi kom hem satte vi oss på varsin spark i solen, Annica och Wilma kom hem och vi pratade om att grilla korv och dricka varm choklad. Slutade med att vi gick in och gjorde eld i kamin och tog varsin Irish. Vi har haft mys hela eftermiddan och nu vankas snart mat. Hade inte kunnat mått bättre på min semester mina vänner!



Emil och Ingalills hus, där jag är uppväxt.



Hittade en björnfitta i Johans bil igår. Den var varm och skön...



Broder jord...

















Johan, Annica och Wilmas hus.





Myspys...



Än't de fint så säg! Forsse i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: mamma

åååhhhhhh- Det ÄR fint!

Lägg ut bilderna på ForsseÖsterforsegruppen på fejjan!

2010-02-23 @ 18:37:30
Postat av: Moster

Näää, nu fick jag lite hemlängtan...fast det blir värre när takdroppen börjar.

2010-02-23 @ 23:37:52
Postat av: KL

åhh vackra forsse!! gud va fint annika och johan har det i huset också.. har ju typ inte varit in där sen de flytta ditt.. mycket fint!!

2010-02-24 @ 08:50:21
Postat av: Susanne

Ja no fira vi in bubbens dag no ;) magen putar än kan ja meddela ;) Underbara bilder, den bästa är på fittan och dig :P Snyggslark vettu!

2010-03-01 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0