Fyttirackarn vilken helg!

Nu mitt kära herrskap kommer en redovisning av första helgen på Klarbärs för Engström/Rusth. Var utan tvekan en riktig All-in-helg. Började som sagt med margs och rödtjut. Kom på den briljanta idén att förflytta oss ner på stan. Hamnade på O'Connors. Alltid lika fantastiskt där, jag och Linka blev uppraggad av en 50-åring, såg en Jude Law kopia, dansade styrdans tills Linka snurrade bort mej totalt.



MMMM...



Mesarnas mesar!



Posarn...

Nog om fredan då mina vänner. I lördags kom Linkas Andreas hit. Mycket trevligt med lite manligt inslag i tillvaron tyckte jag och satte han genast i jobb att fixa våran vardagsrumslampa och senare balkongdörren : ) Isabel var här en sväng och förgyllde tillvaron också. Tacos och rödtjut till middag. Mumma. Några öl på det så var vi på g igen. Eller jag iaf, Linka och Andreas var mest trött men jag styrde upp dom och vi hamnade på Etage och tittade på när folk gjorde bort sej i karaoken. Vi var hyffsat städade och stannade inte så länge.





Söndag var inte kul nånstans alltså. Började få ont i halsen på kvällen, jobbade natt och vaknade på morgonen med feber och ännumera halsont. Så nu har jag legat i soffan i två dagar. Ingen feber idag, men ondare i halsen. Less som fan, vara sjuk är det värsta jag vet!!! Fråga: Är man för gammal för tvådagars vid 22?!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hörru Pullan, du är absolut inte för gammal... Roa dig du medan du orkar ;).

Tur att du blivit krasslig nu för då hinner du bli pigg tills vi ska åka.. LÄNGTAR!!!

Kram från oss på berget.

2010-01-19 @ 15:58:29
Postat av: KL

fan va nice ni verkar ha det i nya läggan.. och vilken söt karl linka har lyckats hitta då..=) krya på dig gumman!! puss

2010-01-22 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0