Snart helg...

Hej på er!

Trodde verkligen att jag skulle vara frisk vid detta nu. Men icke, i förrgår fick jag snuva också. Det är det värsta jag vet, när det bara rinner. Vafan kommer allt snor ifrån? Men idag är det lite bättre iaf.

Nu ska jag snart åka och jobba, börjar lite tidigare idag. Snökaos är det också. Igår när jag åkte hem från jobbet 21.30 var inte en enda vägjävel från jobbet och hem plogad. Och då hade det ändå snöat i typ fem timmar, illa.

Imorrn har jag bara ett möte på stan 10-15 sen är det helg! Ledig tills på onsdag, eller egentligen inte. Har bytt så jag jobbar natt på söndag, men det räknas knappt som att jobba, åka dit och sova bara. På lördag däremot är jag, Linka och Isabel bjuden till Evelina på lite middag, fest och utgång. Det ska bli såååå kul! Har inte sett Evelina på flera månader! Hon pluggar till läkare och över jul fick dom åka iväg på nån slags praktik till nått land som jag aldrig minns vad det heter. Vi ska iaf vara i hennes pojkvän Johns stuga ute på "landet" : ) Det ska bli mysigt! Evelina och jag jobbade ihop en gång i tiden, nu vet ni det också. Jag har även jobbat med Emelie en gång i tiden, och Evelina och Emelie är systrar, nu vet ni det också. Emelie ska också med på lördag, det kommer bli top notch!



Systrarna Hedström : )

Kommentarer
Postat av: mamma

ha så kul!!

2010-01-28 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0