Helgen...

Hej hej!

Gissa om jag har haft en bra helg och vecka hittils!? Började med i lördags då systrarna Sharma och jag hade grillbuffé för hela slanten! Grekiska biffar, tzatsiki, sallad, bröd you name it! Fyttirackarn vad gott det var! Emelie kom efter jobbet och vi drog ut på krogen. 100 kronor spenderade jag under kvällen. Mycket nöjd.



















Dagen efter, i söndags hoppade jag på bussen till Gimo. Var så längesen jag var där, kom hem igår och har haft världens myspys. I söndags grillade vi, hoppade studsmatta, köpte mjukglass, hälsade på Lotta, hryde film och åt snask :)







I måndags satt vi ute heeela dagen. Jag och Kristin kom på att vi skulle baka till helgen då Noah fyller 1 år. Började med kakor och kanelbullar, men när vi ändå var igång så styrde vi ihop lite mer kakor och snoddas. Som belöning efteråt käkade vi hemmafiskade kräftor från förra sommarn med aioli och toast. Kräftor är ju det godaste jag vet i alla kategorier så gissa om jag var lycklig!!

Igår hade jag en heldag med Evelina på stan. Vi köpte sallad på Cupido och satt vid ån och surrade, letade jeansshorts till henne. Cred till Evelina alltså, tror hon provade minst 20 par shorts, haha. Slutade med att hon köpte dom första hon provade.

Nu ska jag göra frukost och kolla om Linka lever, jag har varit uppe sen 7.30 och hon sover. Brukar inte höra till vanligheterna att jag är uppe innan henne...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men, va kul du har Sara! Jag gläds med dig!

Kram

2010-06-10 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0