Bra dag!

Fantastiska dag! Började med att jag slutade på jobbet. Jobbade natt inatt. Raka vägen hem, slumrade på soffan en stund och gav mej iväg till Friskis med Bella och tränade ett medelpass. Har vilat i tre dagar och det gör jag aldrig om kan jag säga, var riktigt jobbigt!
Hem och tog en snabbdusch, ner på stan igen och mötte upp blivande familjen Larsson :) Jag och Angelica bestämde blommor till bröllopet medan Patrik och Nattis gick runt och pratade med butiksantsällda. Jag och Angelica har stenkoll på läget och Patrik nickar och glider med, gillart!
Vidare till IKEA och shoppade mer inför bröllopet. Stolar, champagneglas, vaser, ljus mm. Sen världens bästa avslutning, kinabuffé mina vänner! Mumma, blev bjuden på det av Angelica och Patrik. Världens finaste människor, tack! Ni vet vad jag behöver ;) Hände en ganska rolig grej på restaurangen. Nattis började flirta med kinesen som serverade, hon (Nattis) pekade på mej varpå servitrisen säger "ja, är det storasyster". Nattis fortsätter att peka på Patrik och Angelica och servitrisen säger "pappa och mamma". HAHA, hejdlöst roligt! Framgick dock inte om jag ser ut som en 10-åring eller Patrik och Angelica som 40-åringar.



Gudmors hjärta!

Tack mamma Angelica, pappa Patrik och lillasyster Nathalie för en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mammakarin

Men herregud va´du har roligt, Sara!

2010-03-23 @ 22:02:08
Postat av: Angelica

Hahaha!!! Ja du min lilla DOTTER det var bara trevligt att ha dig med hela dagen, och du är ju helt underbar som stöd och rådgivare när man ska ta massa beslut inför bröllopet ;-)



Faaan det måste vara du som ser ut som 10, kan INTE vara det andra alternativet, hihihih



KRAM PÅ DIG MITT LILLA HJÄRTA

2010-03-24 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0