Make up!

Igår var det stora provsmikningsdagen! Jag och Angelica åkte hem till hennes syrra Verran, som också ska vara tärna på bröllopet, och fick oss tre rejält snygga sminkningar! Det var Angelica och Verrans kompis Madde som makade oss. En fantstiskt glad, trevlig och duktig tjej! Hon gjorde olika skuggningar på varje öga, efter mycket trånande efter rätt ljus på kameran och många olika posningar kom vi fram till resultat :)
Självklart glömde jag kameran, men om ett halvår kanske Angelica har laddat in sina bilder på datorn så jag kan lånda dom ;) Blev grymma före och efterbilder iaf, vilken skillnad!

Idag blir det träning, har vilat i två dagar nu. Inte bra. Funderar på att ragga upp nån som kan dra en date med mej på stan innan, jag är fikasugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0