sooool!

Hello!

Gårdagen blev ändrade planer. Angelica blev magsjuk så jag höll mej borta. Nu verkar det vara bättre med dom men Nattis hade fått en släng av det igårkväll också :/ Så fort det är symptomfritt och desinficerat så kommer jag Angelica, var så säker ;)
Hann med träning igår em, jag och Linka gick på ett styrka-medelpass. Lyckades även med hjälp av en lånad tång från Shell att få upp motorhuven på bilen så jag kunde fylla på spolarvätska. Var rysk roulett att köra genom stan med gegig ruta, obefintlig spolarvätska och solen rakt i ögonen. Men bra gick det, med lite samarbete mellan mej och Linka. 
Idag blev det långpromenad i solen, top väder! Skottade fram en bänk på framsidan och sänkte ca 5 koppar kaffe var. Har hunnit med att jobba ett kvällspass ikväll också, härligt härligt. 
Imorrn blir det ett lunchpass på Friskis med Isabel, sen jobb igen. På fredag bokar jag och Linka resan till Barcelona! Kommer bli FANTASTISKT att träffa Christian, var ruggigt längesen nu. 

Bye!  


Kommentarer
Postat av: KL

åhhh va allt med sol träniing kaffe goda vänner och barcelona låter underbart!!!

2010-03-11 @ 09:50:03
Postat av: Sara

Kom hit KL! Det är din tur att komma till mej nu ; )

2010-03-11 @ 09:54:59
Postat av: Angelica

Hej gumman, här är vi inte helt återställda. Men jag ringer så fort det är friskt och sanerat här hemma ;-) PÖZZ

2010-03-11 @ 10:38:20
Postat av: KL

ska till kittel i helgen och steka i backan men sen får jag inolanera en vårresa ner till uppsala.. påsk? hem eller?

2010-03-11 @ 11:13:43
Postat av: Sara

Jobb jobb jobb heeela påsk :( har ni nått slags lov över påsk lr är det bara dom röda dagarna?

2010-03-11 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0