Finbesök!

Hej på dej!

I måndags var jag och Linka bjudna på middag hos Yngve och Britta. En fantastisk kväll med god mat och dryck, alltid lika trevligt att vara middagsgäster där! Att varmrätt och efterrätt innehöll kantareller och bär från Forsse gjorde ju såklart det lilla extra :) Fick vickning och tittade på Saltön, sen hoppade vi på bussen hem och sussade. Jag vaknade 8 igår, förstår inte att jag inte kan sova på morgonen längre. Käkde frukost och tog ett lunchpass på Friskis med Isabel, stötte på Mikaela som också joinade oss.
Efter det var det raka vägen hem som gällde, bror *2 hade varit i Sthlm på jobb så dom kom hit och käkade lunch innan dom åkte vidare hemåt. Vilka fantastiskt fina bröder jag har! På den stunden dom var här lagade dom toaletten, balkongdörren, fixade tv-kanaler och bästa av allt; dom fixade trådlöst nätverk så vi slipper ha nätverkskabeln runt hela lägenheten. Johan skruvade upp routern på väggen också och drog kablarna så det ser lite bättre ut nu kan jag säga :) Vet inte vad jag skulle göra utan dom, antagligen lägga ner en mycket hög summa pengar på bil och lägenhetsreparationer. Tack för att ni finns!

Imorse vaknade jag 8 igen, inte okej Engström. Känner mej lite hängig idag, trött och omotiverad till allt. Blir defenitivt ingen träning idag. Ska jobba inatt, hoppas jag känner mej piggare imorrn. Då blir det träning sen hem till Angelicas syrra för provsminkning till bröllopet. Kommer bli riktigt kul! 

Ha en bra dag min vän!

  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du Sara - jag säger detsamma! Men det är tur att vi har varandra allihop tycker jag förstås. Kram.

2010-03-17 @ 19:56:08
Postat av: Moster

Ojjj, jag kan bjuda på frukost, lunch, middag, frukost, lunch, middag.....i minst två månader. Tänk va mycke dom skulle hinna me då!!!!

2010-03-18 @ 00:03:59
Postat av: Susanne

SJukt fin bild på er syskon!

2010-04-05 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0