Back in Utown

Tillbaka i Uppsala. Med mej har jag kusin Lina. Kom hit i söndags, skönt att komma hem och slippa bo i väskjävlen. Börjar jobba först imorrn, har varit bra med två dagars uppvilning efter helgen. Tre dagar firade vi storebror. Gondolen var fantastiskt! Drinkarna i hotellbaren liksaså, jag och Johan drog vidare i natten när dom andra slängde in handduken. Men det visade sej att dom hade stött på kusin Tomas påväg hem och pubbat med honom, så jag och Johan joinade dom senare. Mycket trevlig dag! I lördags var det middag på jungfru, vi var några tappra själar som drog ner på östermalm för en pubrunda.

Igår hade jag och Lina en äkta slappdag. Kollade på Glee, se den serien om ni inte gjort det! Skjutsade moster Elsa till bussen och handlade på Willys. Lina och jag styrde en middag i världsklass. Idag har vi gjort stan, shoppade lite och fikade. Mycket trevligt. I skrivadndets stund ligger Lina och sover på soffan, vi ska snart åka och hämta Emelie, Linka och Bella. Vi har nämligen bokat bord på Uppsalas bästa sushihak ikväll. Kommer bli legendary.

Glömde såklart kameran i helgen, men här kommer några kassa mobilbilder. Håll tillgodo!





 

Maten gick inte att klaga på!



Min födelsedagspresent till bror. Ett par Ray-Ban pilotisar i silver. Fantastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0