Våffeldagen... eller?

Hola Bloggen!

Detta lärde vi oss igår. Göra våfflor i ett toastjärn, inte top notch. Jag, Linka och Emelie möttes upp på Friskis för ett sjurackarnes pump-pass. Åkte hem och drog ihop råris med laxgryta. Till efterrätt våfflor, eftersom vi todde det var våffeldagen igår. Linka försäkrade mej om att man kunde göra våfflor i hennes toastjärn. Men icke, slutade med att vi fick plocka fram mommas plättjärn och steka smeten i.



Funkade inte...



Mommas plättjärn är grejer det!

Idag har jag varit på Gränby och sen på Friskis tränat med Isabel. Har även jobbat ett par timmar. Nu blir det snart kväller. Imorrn bär det av till Järvsö, jag och Linka tar Forden och drar. Håll alla tummar ni har för att den håller hela vägen :) 


Kommentarer
Postat av: mammakarin

om du bara kör lugnt så håller den! Hoppas jag- Ha så kul, Järvsö är nog jättefint!

2010-03-26 @ 18:41:14
Postat av: Bella

Linka ser lite hungrig ut!? ;P

2010-03-27 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0