Fåården

Har besiktat Fåården idag, ombesikning blir det. Man tackar man tackar! Inom en månad dessutom! Stressigt värre, måste få hem han till Forsse och hinna med en lagning inom en månad alltså. Plus att jag endast har ett bröllop och en resa till Barca och genomföra mellan :)

Igår var en riktigt bra dag! Jobbade till 15, åkte hem och svidade om. Tränade ett puls-medel pass. Emelie föreslog promenad efter, sen ringde Evelina när jag var påväg dit så hon hakade också på. Riktigt bra med motion med andra ord :) Emelie följde med hem och sov här, övertalade henne att vara moraliskt stöd på besiktningen. 
Idag jobbar jag kväll, så det får bli en promenad efter det. 

Har en sak att fundera över också, beslutsångesten är total. Men det brukar ju alltid lösa sej till det bästa säger mina tidigare erfarenheter :)

 

Vill tillbaka till Vemdalen NU!!!!


Kommentarer
Postat av: Anders W

Du borde köpa dig en V40, besiktade i måndags. En "Bra att veta" för höger bakbroms.

2010-05-06 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0