Uppdatering

Full rulle mina vänner!
Bloggen känns som prio 207 ungefär. Sen sist har vi firat Kvalborg, Valborg och haft möhippa. Några timmars jobb och färre timmar sömn mellan det. Kvalborg firades hos Evelina och John i deras sommarstuga ute i Danmark, vi grillade och drack vin, spelade guitarr och sjöng. En mycket trevlig kväll.
Jag och Linka hade, som varje år, bestämt att vi skulle se forsränningen i stan på Valborg. Och i vanlig ordning gjorde vi inte det. Drog till Ekonomikum där det var grymt drag, träffade många gamla godingar! En av dom var Christian såklart. Han var hemma en sväng över helgen, jag och Linka har inte träffat han på två år så lyckan var total kan jag säga! Och nu är det bara två veckor kvar tills vi ses i Barca :)

Lite mer än en vecka är det kvar till det stundande bröllopet! Planeringen är på slutspurten nu kan jag säga, festprogrammen ska bli klara idag, möhippan var i lördags. Väldigt rolig möhippa måste jag säga, hahaha. Klädde ut Angelica till ko och sen var det bara ösa på med pinsamheter, hade picnic, bowlade, shotade Koskenkorva och käkade kinamat. Mycket lyckat!

Veckan har träning, umgänge och jobb på shemat. Jag är gräsänkling i en vecka nu, Linka är i Järvsö. Kom hem!!

Bildregn

Kvalborg



 



 

Valborg

 

 





 





 



 

Hippan

 



 

Idag har jag och Angelica varit i Knivsta hos hennes svärföräldrar och tillverkat festprogrammen till bröllopet! En mycket trevlig dag har vi haft, var där från 10.30 till 22.30 :) Men med bra sällskap, god mat och kaffe gick det gallant! Patriks pappa är trubadur så han drog fram guran och vi körde allsång medans vi pysslade. Har bilder men dom kommer nån annan gång. Ska upp och jobba imorrn, börjar 7.
G'natt!!


Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Men Gud, va ROLIGT du har Sara!!!

2010-05-05 @ 10:32:03
Postat av: Angelica

MEEEEN.... TACK SÅ J***A mycket för dessa bilder.. Ibland önskar man att kameran ALDRIG hade uppfunnits.. Möhippa = en rolig mardröm =).. puss på dig gumman

2010-05-05 @ 21:54:17
Postat av: Annica

Håller med Karin, du ser ut att ha haft bra roligt :). Snart dax att komma och vila upp dig snart igen ;)

Pöss

2010-05-05 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0