Lotta

Hej hörrni!

Har börjat packa, 10 kg har jag fått ihop hittills. Fattar inte vart alla mina sommarkläder har tagit vägen. Det löser sej. Snart kommer kusin Lina hit, mycket trevligt. Vi ska dricka lite vin, äta gott och packa vidare. Sen åker hon vidare imorrn till Gotland. Jag ska ha fest här hemma med jobbet, sen blir det utgång. På lördag blir det bowling och mat med nära och kära :) Mamma kommer hit och ska vinka av mej också. Kommer lägga ut en länk till våran reseblogg sen, bara vi kommer på ett namn..

Igår var det 9 år sen min moster Lotta dog.



Tack för att jag får minnas dej...






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag hoppas att ni kommer att vara bättre på att uppdatera resedagboken bättre än vissa andra som varit på vift ;)

Kommer att sakna dig gumman :(

Kramen

2010-09-16 @ 19:15:03
Postat av: Annica

ok mitt namn försvann :)

2010-09-16 @ 19:16:31
Postat av: moster

har också tänkt extra ofta på Lotta senaste dagarna....hennes fina klänning hänger hos mig. Tar fram den ibland o luktar på den, hoppas att den ska dofta som hon, men nu finns det inget sådant kvar.

2010-09-17 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0