Blögg-appen

Nu har jag hittat en blögg-app också. Detta kan bli farligt hörrni!

Dagens ilandsproblemo: ser ni fläcken på tröjan? Troligen sviter från torsdagens svullnande av godis i ume. Jag och Jonas köpte godis för 110 spänn och tröck i oss. Jag hade en massa daim och ni vet när man blir lite exalterad när man äter godis brukar det kunna rinna ut lite ur munnen, det hände. Så jag tog på tabort på fläcken och tvättade tröjan men tydligen funkade det inte. Frågan lyder, byta om? Tror jag skiter i det. Emelie väntar säkert redan på mej, och ombytestiden har jag nu använt till er blögg-lovers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är de för blogg-app, gratis att lägga upp bilder? :)

2011-11-07 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0