Söndags mys!

Idag har jag träffat Bella och rickard på stan här i ume! Har inte träffat dom på tre månader då dom flyttade från Uppsala till övik där isabel pluggar nu :) men nu ska dom också flytta hit till ume så nu blir vi en ganska stor familj här i stan! Jonas hjälpte sin pappa att flytta så han fick roa sig med det medans jag fikade på stan.
Vi har varit och käkat mongolisk buffé idag, mucho gott! Med Jonas familj, tolv pers var vi så kön va ju ganska fet vid stekborde!
Nu pluggar jag för fullt. Lätt att ta fram mobilen och kolla fejjan lr blogga kan jag säga :)

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Annica

Myspysigt ni verkar ha det :).

Såg i nått tidigare inlägg att du saknade kommentarer och jag kan säga att eftersom det har varit dåååååålig uppdatering tidigare så glömmer jag bort din blogg :).

Men det ska bli bättring på att läsa och kommentera ;)



Kram på dig snäckan.

2011-11-14 @ 15:11:52
Postat av: mamma

Men så kul! Det blir som sagt ett roligt gäng däruppe i Umeå, försök att locka upp Emelie också.

2011-11-16 @ 16:30:52
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0