If a song...

Tjenis! Sitter och tittar på när forslund solar. Ska hem och laga middag till min arbetande man, den sanna hemmafrun som jag är ;) Har fördrivit dagen på stan med Linn. Sushi och fika, lite affärer där emellan. Imorrn ska jag lägga in en offensiv på jobbsökarfronten. Men det är ganska så skönt att vara ledig. Kan utan att ljuga säga att jag var ledig i genomsnitt två dagar i månaden förra året. Lyssna på låten "if a song could get me you", riktigt bra!
Nu är forslund klar!
Bilderna är från helgen när Susanne var här!! Vi hade inflyttningsfest hos Linn. Jag, sus, Linn, kl och Lisen! Ett helt gäng Forssebrudar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Har inte sett att du bloggat - men kul att du träffar Forssebrudarna!

2012-01-26 @ 23:11:17
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0